Live life to the fullest


Romjulstanker

26.12.2014 12:07

Det er andre juledag, og alt er stille og rolig. Stressfritt og behagelig.

Måtte en liten tur i butikkene på lille juleaften, og snakk om kaos! Glad jeg bare skulle avgårde og kikke på noen byggevarer, men til og med der var det kaos. Skulle tro folk hadde planer om storopp-pussing midt i julefeiringen :)  

Juleaften koste vi oss med god mat, gode samtaler og gode venner/familie. Akkurat slik en jul skal feires. 

Må innrømme at jeg også har tenkt mange tanker om de som ikke er så heldige som oss andre. Som feirer julen uten familie, eller venner. Som ikke har råd til en skikkelig julemiddag eller julegaver til sine nærmeste og kjære.

 Jeg kjenner at jeg er priviligert, og skulle ønske at alle kunne ha det så godt som oss. Jeg legger penger i gryten til Frelsesarmeen, de gjør en fantastisk jobb. Jeg la gaver i kurven på butikken som gikk til Omvendt julenisse. Burde sikkert ha gjort mye mer, mer har iallefatt gjort litt.

Siden det er andre juledag idag, er vi alle sammen invitert hjem til mine besteforeldre til middag. Det blir enda en koselig kveld sammen med familien, og jeg gleder meg til det. Tror det blir servert ribbe idag, og skal iallefall ikke spise noe mer før jeg drar dit :)

Ha en fortsatt flott romjulstid alle sammen!

—————

Tilbake