Live life to the fullest


Prøver å få tak i litt ekstra

26.01.2019 17:53

Som dere vet er jeg jo ekstremt glad i å reise og prøve nye ting. Det er jo ikke alltid pengene strekker til til alt jeg vil gjøre. Derfor griper jeg ofte muligheten til å prøve noen nye måter å få en stabil, men samtidig annerledes inntekt. Jeg hørte om adtraction og har selvsagt begynt med det allerede. Jeg håper jo at jeg kan få råd til minst en ekstra opplevelse i løpet av året, men vi får jo se hvordan det går. Det er gøy å tenke på at man kan tjene penger på nett, og det er enda gøyere at jeg tar steget for å gjøre noe med det nå i 2019. Det er så mye gøy som skjer rundt i verden, så håper virkelig at jeg får til alle målene mine i år. Å reise er jo å følge sine drømmer, i alle fall for meg. Så alt som hjelper meg å være mer meg, er noe jeg kan ta med meg inn i det nye året.

—————

Tilbake