Live life to the fullest


Påsken er igang.

18.04.2014 12:31

Jeg blir hjemme denne påsken, og syns egentlig det er ganske greit.

Det ble en liten tur til Skottland forrige helg, fra fredag til tirsdag, så da har jeg allerede

vært på tur :)

Det var deilig å komme seg bort litt. Spise god mat, gå på pub og drikke litt øl. og ikke minst shoppe litt. Denne gangen kjøpte jeg et maleri, og jeg er selv veldig fornøyd med det. Hva syns dere?

Sikkert ikke alle som liker kuer så godt som meg, men Highland Cows syns jeg er noen flotte dyr.

Ikke verdens beste bilde, men dere kan iallefall se hva det er :)

 

I forrige innlegg nevte jeg at vi hadde hatt en diskusjon på jobb angående dusjkabinett versus dusjvegg, og min kollega som skal pusse opp badet sitt, bestemte seg for dusjkabinett.  Han handler på www.bygghjemme.no, og jeg må si jeg er helt enig i valget hans. Dusjkabinett er best etter mitt syn, jeg stoler ikke helt på å skulle dusje rett på veggen.

Og her er litt å le av på en langfreda. En liten videosnutt fra VG  :)

 

—————

Tilbake