Live life to the fullest


Mindre enn en måned igjen

25.04.2014 20:56

Det nærmer seg mai, og da er det Berlintur som gjelder.

Skal først i en konfimasjon første helgen i mai, og så er det jo 17. mai også. Da får jeg besøk fra noen venner i Skottland, som skal oppleve norsk 17. mai feiring for første gang. Jeg gleder meg til å vise dem hvordan vi feirer vår nasjonaldag!

Besøket blir til den 19. mai, og så reiser jo vi den 21 mai. Jeg har jo som nevt tidligere aldri vært i Tyskland, så dette er en tur jeg virkelig gleder meg til :) Har lest masse om Tyskland og da spesielt Berlin på nett, så jeg håper på å være iallefall litt forberedt.

Mens jeg satt på pcen igår kveld, var jeg også innom reservedeler24.com. Det var litt smådeler jeg trengte til bilen, så nå er de bestilt også. Jeg er fornøyd med alt som er gjort :) Har en kompis som fikser bil for meg, og det er jeg veldig taknemlig for, ellers hadde det blitt dyrt å ha den på verksted!

Nå er det helg igjen, og den skal tilbringes hjemme hos mine foreldre. De har invitert på middag på lørdag, og det skal smake godt med mamma sine hjemmelagede kjøttkaker!

Håper alle får en like fin helg som meg, med like god mat!

 

 

—————

Tilbake