Live life to the fullest


Man blir jo ikke akkurat yngre

20.05.2019 07:53

Jeg har tenkt en del på hvor stort fokus det er på å holde seg ung i dagens samfunn. Mange sier at vi burde akseptere alderdommen og være stolte over de rynkene man har, men jeg synes egentlig de misforstår litt. Det handler jo ikke om å late som man er yngre enn man er. Det å holde seg ung, handler for meg om å holde seg frisk. Derfor trener jeg så ofte som jeg kan, går turer i naturen, og passer på å spise sunn og god mat. Men, når man er ute utsettes huden for ultrafiolett stråling. Man kan unngå en del rynker ved å passe seg for solen, og bruke solkrem med høy solfaktor. Jeg bruker også kremer med anti-aging som sørger for at huden får tilbake fuktigheten etter at den har vært utsatt for vind og vær. Jeg blir jo ikke yngre, men jeg kan jo gjøre mitt for å bli eldre litt saktere.

 

—————

Tilbake