Live life to the fullest


Litt forskjellig på en onsdag.

26.03.2014 20:54

Idag ble det harrytur, måtte en liten tur til Sverige for å handle litt forskjellig mat. Det er jo fremdeles litt billigere å handle der, så det ble noen kilo med kalkunbryst, indre svinefilet, og noen poser rotmosgrateng som er alldeles nydelig! Fant selv sagt også et par klesplagg, men som regel handler jeg alle mine klær (og andre ting) på Salerunner på nett.

Ellers ble jeg sjokkert over disse bildene nå i kveld. Her viser det klart og tydelig hva stoffmisbruk gjør mot et menneskes utseende:

Helt grusomt! Jeg syns synd på de som har rotet seg borti narkotika. Jeg vet at de har valgt det selv, men det er ikke alltid like enkelt. Man kan føle seg presset av venner, osv. Og har man først blitt avhengig, er det ikke lett å slutte. Men slike bildekampanjer burde blitt vist på skolene, kanskje ungdommen da hadde tenkt seg om før de begynte med stoff?

Jeg fant også dette kule huset på nett. Hvem ville vel ikke bodd her??

Nei, nå er det på tide å slå av pcen for i kveld! Ha en fortsatt fin uke alle sammen.

 

—————

Tilbake