Live life to the fullest


Jeg skal drikke meg sunn!

18.04.2019 08:10

Jeg har lenge fulgt en familie på Youtube som daglig drikker hva de kaller for en "green juice". Ja, jeg kunne jo også skrive grønnsaksjuice! Faren i familien presser denne juicen ved å tilsette spinat, grønnkål, sitron, ingefær og andre sunne ingredienser. Barna i familien er bare fire og seks år, men de elsker dette. Tenk å elske noe så sunt, i en sånn alder? Det hørtes så spennende ut, så jeg har kjøpt meg en juicepresser. Jeg skal rett og slett prøve å drikke meg sunn! Det høres kanskje ikke ut som drømmen, men jeg er glad i grønnsaker og da må jeg prøve. For man er aldri for gammel for å prøve noe nytt, og heller ikke når det gynner kroppen. Har du noen gang prøvd grønnsaksjuice? Jeg vet at man kan presse juicen og fortsette å bruke fibrene som kommer fra grønnsakene som base til grønnsaksboller, grønnsaksburgere og lignende. Da trenger man heller ikke å kaste noe. Smart tips dersom du ikke ønsker å kaste mat, og vil få det meste ut av det!

—————

Tilbake