Live life to the fullest


Ikke nå igjen

20.08.2017 14:30

 

Jeg sto opp i dag morges og kokte kaffe, lagde meg noen brødskiver og hørte musikk fra radioen. Det var en slik morgen hvor du våkner av alarmen og allerede er lys våken, frisk og rask klar for dagen. Det var en slik morgen hvor du føler du har god tid og ikke trenger å stresse. Jeg oppdaterte meg selv med litt nyheter fra nettavisene før jeg satte kursen med bilen inn til jobb. Da jeg nærmet meg jobben begynte bilen å ruske og lugge under lave hastigheter. Det første jeg tenkte var, ikke nå igjen. Jeg fikk en kompis som er mekaniker til å sjekke det ut og jeg må bytte en enkelt del som heter EGR-ventil. Den skal justere mengden oksygen under forbrenningen i motoren og det var denne som hadde feilet. Han viste meg en side hvor man kan bestille alle mulige bildeler også EGR-ventiler for din bil eller en enkel vindusvisker. Det ble heldigvis ikke så ille som jeg hadde fryktet!

 

—————

Tilbake