Live life to the fullest


Harryturen

13.05.2015 10:25

Mine opplevelser strekker seg ofte til utlandet. Men det er ikke alltid jeg kommer meg så langt. Som da vi skulle på harrytur til Sverige i går for å handle inn grillmat og snop :) Vi stoppet rett ved grensen på vei inn mot Sverige for å ta en dopause. Da vi setter oss i bilen igjen for å kjøre videre så begynner bilen å hoste. Og så står vi der. Bilen er ikke samarbeidsvillig, og vi kommer oss ikke videre. Ringer forsikringsselskapet, får tak i en bergebil. Vi lurer på hvilket verksted som finnes i nærheten, og en av oss har en app på telefonen, så han trykker ganske enkelt på en knapp- "søk verksted" og dermed kommer de nærmeste verkstedene opp. Når slepebilen kommer blir vi slept til verkstedet. Naboen til verkstedet er AVIS, og der får vi leiebil i samarbeid med forsikringen og verkstedet. Så etter 3-4 timer ekstra kommer vi oss omsider til Sverige og Harrytur. Vi bestemte oss for å bli der en natt, og da vi kom tilbake neste dag var bilen fikset :) 

Ikke spør meg hva det var, for min kunnskap om biler strekker seg til å fortelle om hvilken farge bilen har! 

Så nå koser vi oss med smågodt og litt grillmat mens vi flirer over den harry harryturen vår :) 

P.s. Hvorfor heter det egentlig harrytur?

—————

Tilbake