Live life to the fullest


Høstprosjekt

30.09.2013 13:00

Høsten er her, og da er det ikke lenge før vinteren følger etter.

Da blir det ikke så mange sykkelturer, så nå skal sykkelen overhales, og snart settes bort for vinteren. Men jeg trenger en skikkelig lagringsplass, og fant ut at jeg trenger et skur i hagen. Eller det heter vel kanskje utebod.

Kanskje ikke helt som denne, men den må ha plass til både sykkel og sykkelhenger.

Jeg får stikke en tur innom nærmeste trelasthandler, som er ByggMax. Der finner jeg nok alt jeg trenger til dette prosjektet, og de er alltid så hjelpsomme der. De hjelper til med å lage liste over alt jeg trenger, og plukker det også ut. Så egentlig kan jeg ikke få rost dem nok. Så trenger du byggmaterialer av noe slag, ta turen til ByggMax.

Men først blir det en liten sykkeltur i ettermiddag, så tar jeg planleggingen og handlingen imorgen :)

 

—————

Tilbake