Live life to the fullest


God service!

16.11.2015 13:49

Bilen min ga opp forleden, og det var ikke mye jeg kunne gjøre. Den sto bare der og lagde rare lyder når jeg prøvde å vri om tenningen, men heldigvis fant jeg raskt frem til et verksted som utfører bilservice oslo. Det tok heldigvis ikke mange dagene, og da jeg dro tilbake noen dager senere for å hente bilen, ble jeg faktisk positivt overrasket. Man tenker på bilmekanikere som blodsugere som finner på feil, men regningen var faktisk mye lavere enn jeg hadde forventet.

 

Når man finner ut at man har mer penger tilgjengelig enn man trodde, er det nesten som man har vunnet penger. Nå setter jeg to tusen rett inn på reisekontoen, så får jeg se hvor turen går neste gang jeg har tid. Jeg har lurt på om en skiferie i alpene kanskje kunne være noe.

—————

Tilbake