Live life to the fullest


Gleder meg!

27.10.2014 14:24

Nå er det masse jeg gleder meg til fremover. Jeg skal jo til Nord Irland igjen om 3 uker. Jippi! Det gleder jeg meg masse til.

Og så nærmer det seg fort jul. Det er under 2 måneder til juleaften, og det gleder jeg meg også til. Jeg syns hele desember en deilig. Jeg elsker adventstiden. Jeg elsker alt livet og pynten i butikkene. Stressede mennesker på jakt etter den perfekte julegave. Pyntede mennesker på vei til julebord. Spente barn. Og ikke minst så gleder jeg meg til julemiddagen. Som hos oss blir pinnekjøtt. Og det skal være røkt pinnekjøtt!

Får nesten vann i munnen allerede:)

Etter at vi skiftet vinduer på hytta, pluss litt andre utbedringer, håper jeg ikke det blir flere besøk på byggevarehus før iallefall etter nyttår! Tror vi har fikset det som skal fikses nå, men ser ikke bort ifra at det kan komme noen småprosjekter utpå nyåret :)

Nei, nå skal jeg sette meg ned og skrive julegaveliste, slik at jeg kan begynne på julegavehandelen snart. Så slipper jeg å bli et av de stressede menneskene som springer rundt i siste liten på jakt etter den perfekte ulegave.

 

 

 

 

 

—————

Tilbake