Live life to the fullest


Endelig kan jeg føle meg trygg!

27.01.2019 17:57

Nå skal dere høre noe artig. Naboene våre har faktisk begynt å fly med drone overalt i nabolaget. Vi synes dette er ganske irriterende og vil få dem til å stoppe det. Vi føler da at vi må bevise at de invaderer vårt privatliv. Derfor har vi skaffet oss overvåkningskamera for å kunne ha opptak av at naboene våre filmer oss. Dette høres egentlig ganske absurd ut, men det er sant. I tillegg så er jeg jo glad i å reise, så det er godt å vite at jeg kan sjekke hva som skjer hjemme i boligen min. Det gir meg jo en ekstra sikkerhet å vite at alt finnes på film. Selv om overvåkningskameraet ikke alltid kan gjøre noe fra eller til i situasjonen er det i alle fall godt å vite at jeg har alt jeg skulle trenge på film. Jeg mener at man må gjøre alt for å kunne beskytte seg selv, enten det er på reise eller hjemme. Derfor har jeg gjort det for mitt eget beste.

—————

Tilbake