Live life to the fullest


Bra for både helsa og huden?

18.10.2020 00:55

Det er aldri for sent å fornye seg, og jeg har jo tidligere fortalt dere om hvordan jeg prøver å holde meg ung ved å trene og spise riktig. Jeg har jo også prøvd en del forskjellige kremer, med varierende resultat. Jeg har lenge røyket litt, stort sett hver dag, selv om jeg vet at det ikke er særlig sunt. Det jeg ikke var like klar over, var at røyking er noe av det som gjør at du ser mye eldre ut. De vet ikke helt hvorfor, men det ser ut som huden blir tørrere og mindre elastisk hos de som liker å røyke tobakk. Jeg leste litt mer om saken, og det er mange ting som virker inn. Det ser ut som det ikke er nikotinet i sigarettene som fører til aldring, og da tenkte jeg at det måtte være andre muligheter for meg. Derfor tenker jeg nå å prøve e-sig hvor man inhalerer damp med nikotin og smaksstoffer. På den måten får jeg muligens den samme opplevelsen, men uten de samme skadevirkningene!

—————

Tilbake