Live life to the fullest


Berlin er en fantastisk by!

08.06.2014 21:16

Berlinturen er over, og jeg må bare få si en ting:

Foe en fantastisk by!!!

Jeg er helt forelsket i byen, og kommer definitivt til å reise dit igjen!

Vi fikk med oss utrolig mye mens vi var der, det er masse historie i Berlin., Vi var både i øst og vest Berlin, men hotellet vårt var i Vest Berlin. Fremdeles ser man stor forskjell mellom øst og vest, men den kommer nok til å bli mindre etterhvert som årene går.

Byen er utrolig grønn, med parker, grønne lommer og masse fuglekvitter. Kjempekoselige restauranter, flotte butikker og masse hyggelige mennesker.


Så har du tenkt deg på en storbyferie, så vil jeg absolutt anbefale Berlin!!! Jeg skal helt klart ned igjen, om jeg så må ta et  lån på dagen  :) Skal iallefall begynne å spare så snart som mulig!

Eller etter at jeg har vært i Nord Irland. Drar nemlig dit om en måned, men skal fortelle mer om det siden :)

—————

Tilbake