Live life to the fullest


Alt stenger i fellesferien

16.07.2017 10:16

Kanskje er det nå jeg skal gripe muligheten og komme meg til Bergen? Jeg kom meg jo ikke dit til 17. mai, men nå har jeg hørt at det skal være fint der. Hele juni regnet vekk, men nå er det visst bra. Jeg har hørt at byen er en fantastisk by å være turist i, så hvorfor ikke? Jeg tror jeg skal hive meg i bilen og bare tråkke på gasspedalen. Byen er jo en turistby. Den stenger jo ikke i fellesferien, sånn som mange andre steder. Der er det bare å ta av seg skolene og tasse barbeint. Bør kanskje ta en liten overhaling på bilen før jeg drar. Da jeg skiftet til sommerdekk, oppdaget jeg også at det er på tide å få nye dekk til vinteren. De gamle har blitt så slitte, og holder neppe en sesong til. Det tar jeg ikke sjansen på. Hvordan er det med dine bildekk?

 

—————

Tilbake