Live life to the fullest


Ååå, for en herlig helg!

23.06.2014 12:04

Snakk om å få ladet opp batteriene! Vi hadde en alldeles herlig helg på spa-hotell i Strømstad, og vet hvor jeg skal neste gang jeg trenger skikkelig avslapping!! En slik jentehelg er noe jeg anbefaler på det sterkeste til alle! Vi har bestemt oss for å gjenta dette allerede til høsten en gang :)

Ellers måtte jeg kjøpe meg nye Nike løpesko online da jeg kom hjem igår kveld. Ikke det at jeg løper så mye, men de er jo kjempegode å gå i også, og det er noe jeg gjør mye. Og mine gamle er ganske godt brukte. Kikket gjennom Facebook igår, og da så jeg de hadde tilbud på dem på en nettside, og bestemte meg like godt for å shoppe litt. Jeg trengte nye sko, og nå har jeg dem om et par dager. Det ser nemlig ut til at det blir litt gåing i helgen som kommer, for da skal jeg med noen venninner og barna deres i dyrehagen :)

Nå er det en lang uke foran meg, men det gjør absolutt ingenting, for jeg kommer til å leve lenge på denne helgen vi har hatt.

 

 

—————

Tilbake