Live life to the fullest


Vi bor i et veldig langt land

05.02.2015 01:15

De sier at Ali kurerer gruff. Det gjør MECA bilverksted også! Takk og pris at de har så mange bilverksteder rundt om i vårt veldig langstrakte land. 

Apropos langstrakt land; visste du at dersom du tar et europakart, setter en «nål i Kristiansand», snurrer Norge på hodet, da vil Nordkapp som er Norges nordligste kommune, berøre Roma i Italia. Så Norge er virkelig et langt land! Det er faktisk raskere å kjøre til Roma, enn det er å kjøre til Nordkapp.

Heldigvis fikk jeg hjelp hos MECA på dagen, og de finnes over hele landet. Dermed føler jeg meg trygg dersom jeg vil kjøre nordover å besøke våre nordligste fylker. Jeg innbiller meg at det er mye inspirasjon å hente der i nord. Kanskje jeg skal følge impulsen å ta meg en skrivemåned i Nord-Norge. Ingenting slår vel den storslåtte naturen som finnes der? 

—————

Tilbake