Live life to the fullest


Venner og bil

28.09.2016 11:39

Har ikke så mye peiling på bil og bildeler, som du kanskje har skjønt utfra andre poster her op bloggen min. Noen venner av meg har sett seg lei på dette og prøver nå å lære meg litt. Det kan selvsagt komme godt med senere. Denne uken har vi sett på nett og søkt på alt mulig rart, slik at jeg skal lære meg navn på forskjellige deler og hvordan de fungerer. Nå har jeg fått i lekse å finne ut hva som skiller Mazda deler fra Toyota deler. Jeg tror de lurer meg nå, men har jaggu tenkt ta dem på senga... en eller annen forskjell er det nok. Må bare finne det... 

Her er en Mazda støtdemper. 

Bilderesultat for mazda deler

Klarer ikke å se at den skiller seg fra andre bilmerker. Mulig jeg tar grundig feil. Jeg må finne noe fra andre også... 

—————

Tilbake