Live life to the fullest


Vårpuss

30.05.2017 19:24

Har fått gjort unna noen små vårprosjekter nå, men er redd det største prosjektet står for tur nå. Bilen skal på eu-kontroll. Har merket at det er kommet en litt merkelig lyd, spesielt når jeg kjører over humper. Skrangler liksom litt bak på bilen. Litt redd at det er noe med eksosanlegget. I så fall kan det bli en dyr afære å fikse. Usikker på hvordan jeg kan løse det om pengeboka ikke strekker til. 

Pinsen står også snart for døren. En langhelg fri veier fort opp for bekymringene mine angående bilen. Pinsehelga er godt planlagt, og hvilken fantastisk plan! Jeg skal gjøre minsr mulig alle dagene. Bare nyte fri fra alt, og kanskje gå noen turer og høre på musikk. Eller kanskje jeg slår til med en TV-serie maraton. Hele 3 dager hvor jeg kan krype ned i godstolen og se episode etter episode. Hm..nå høres det nesten ut som jeg lager en plan selv om jeg skulle være fri for planer. ;) Tipper jeg kaster meg over "House of Cards". Har sett den før, men nå er sesong 5 snart her og en oppfrisking er bare flott. 

Ha en god pinse dere uansett hva dere tar dere til. 

Bilderesultat for pinse

—————

Tilbake