Live life to the fullest


Spennende interesser

07.10.2018 10:41

Sønnen min har jo lenge interessert seg for bil og motor, og det er ikke bare effekten og ytelsen til bilene som gjelder. Her skal bilene også se fantastiske ut, og det er ikke bare på utsiden. Det nyeste er visstnok pynting av motoren, hvor man bruker spennende deler for å få motorrommet til å se stilrent ut. Med deler av høyere kvalitet gir det visstnok også høyere ytelse, men det kan virke for meg som det er litt som at "røde biler går fortere". Men, han har jo bursdag snart, og jeg så at de hadde mange billige muligheter for motorstyling hos Bsbildeler, hvor jeg har handlet før, og hvor jeg alltid har fått god service. Jeg vet jo hvilken bil han har, så kanskje jeg kan overraske ham med noen spennende ting som han ikke hadde forventet fra denne kanten? Hvis det ikke passer har de jo uansett returrett, så risikoen er heldigvis ikke alt for stor. Hva tror dere, skal jeg prøve å bestille noen fargerike skruer?

—————

Tilbake