Live life to the fullest


Snart Halloween

28.10.2015 20:34

Jeg simpelthen elsker halloween, og synes det er kjempestas å kle meg ut og dra på fest. Hvert år klarer jeg dessverre å gi bort alt godteriet alt for fort, fordi ungene som kommer innom er så søte. Det er ikke det at jeg ble robbet for snop, men det føltes nesten sånn når klokka bare var sju og det eneste jeg hadde igjen var en enkel sjokoladeplate som jeg hadde tenkt å spise selv, helt til naboungene kom, og jeg måtte, nesten med tårer i øynene, gi bort den siste platen.

Jeg lurer på hva jeg skal kle meg ut som i år. Det kommer sikkert til å bli en haug me klisjékostymer på festen, og jeg antar at vi får se minst fire Wonder Woman. Som feminist vil jeg selvfølgelig støtte opp om supre kvinner, men det vitner jo gjerne om litt uoppfinnsomhet når alle har det samme kostymet.

—————

Tilbake