Live life to the fullest


Sløve i sofaen

05.08.2017 14:14

Så var vi her igjen. Sommeren nærmer seg slutten, og høsten banker på. Huset er kaldt, og jeg lurer på om det er på tide å lete frem både tøfler og ullgenser. Regnet øser ned, og jeg bestemmer meg raskt for å utsette den planlagte fjellturen til en annen dag. Plutselig hører jeg at kaffen er ferdigtraktet ute på kjøkkenet, og jeg vet akkurat hvordan jeg skal tilbringe de neste timene. Jeg setter meg godt til rette i sofaen, finner frem en tv-serie jeg har hatt lyst til å se så lenge, og pakker meg godt inn i et pledd. La det bare regne, i dag skal jeg jaggu sløve på sofaen. I det jeg tar en slurk av kaffekoppen, kjenner jeg meg takknemlig for at jeg valgte kvalitet da jeg bestilte ny kaffetrakter. En Moccamaster er akkurat det som skal til for å gjøre hvilken som helst dag fullkommen!

—————

Tilbake