Live life to the fullest


Så mye utvalg!

28.12.2018 15:30

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke visste at det fantes så stort utvalg av skjærebrett. Dette har jeg funnet ut etter at jeg ødela mitt gamle med å bruke en altfor skrap kniv (ops!) og måtte gå på utkikk online. Her har jeg funnet en ny verden, en verden som er full av skjærebrett online. Det har tatt meg litt tid å finne ut hva jeg faktisk trenger, for mitt gamle skjærebrett var noe jeg kjøpte på loppemarked. Siden jeg spiser mye kjøtt, men også mange grønnsaker tenkte jeg at det var på tide å investere i forskjellige skjærebrett. Dette har jeg hørt at er god praksis og man forhindrer mange sykdommer i å spre seg. Det er rart hvor mye man kan lære på så kort tid synes jeg. En ny verden av utvalg har uansett åpnet seg for meg!

—————

Tilbake