Live life to the fullest


Prøve å slutte å røyke igjen

05.10.2018 10:45

Nå som året begynner å nærme seg slutten, begynner jeg igjen å tenke på at jeg kanskje burde gi meg med røykinga. Jeg blir jo ikke akkurat yngre, og jeg merker at kondisjonen ikke helt er som den brukte å være. Det hadde kanskje hjulpet å ikke blåse inn masse ekkel røyk hele tiden, men det er jo så beroligende. Jeg har prøvd å slutte med både nikotintyggis og snus før, men jeg savner liksom dette med å sutte på noe og blåse ut røyk. Men, nå har jo muligheten for å dampe med såkalte e-sigaretter kommet, så kanskje jeg skal prøve dette. Det er ikke så mange som forhandler det i Norge, men hos den svenske forhandleren cigge.se har de visstnok alt jeg trenger, både dampmaskiner, og såkalt dampvæske som kommer med mange forskjellige smaker. Det er flere jeg har snakket med som mener det er enda morsommere å dampe enn å røyke, så kanskje dette blir det nye for meg. Det skal jo være sunnere enn sigaretter, og alt er jo bedre enn det.

 

—————

Tilbake