Live life to the fullest


På tide med ny lenestol

04.09.2018 20:58

Snart er det høst, og hva er vel bedre enn å sette seg i godstolen med en kopp te eller et glass vin og kose seg med en god bok. Vel, jeg liker også å se en god film på TVen, mens det duskregner ute på sene høstkvelder. Jeg har lenge vært på utkikk etter en ny og god lenestol. Jeg har hatt en fantastisk herlig lesestol i mange år, men dessverre begynner den å bli vedig sliten, så det er virkelig på tide å bytte den ut. Siden det gjerne er en del salg i butikkene på denne tiden, har jeg vært utrolig heldig og funnet en superfin lenestol fra merket Grace. Jeg tok like så godt med en fotskammel også, for jeg elsker å slenge føttene på en skammel både når jeg leser og ser på TV. Jeg bestilte på nett og kan nesten ikke vente til varene ankommer. Litt trist at favorittstolen må byttes ut, men det får bare være. Heldigvis tror jeg at jeg har funnet en flott erstatning. Fint skal det også bli i stua!

—————

Tilbake