Live life to the fullest


North Coast 500 i Skottland

06.03.2018 12:59

Nå er det snart sommer igjen, og jeg har begynt å planlegge hva jeg skal gjøre i ferien. Jeg har blitt litt lei av de vanlige sydenturene, så i år tenker jeg å fly til England og leie meg en bil, for så å bare kjøre rundt og se på den engelske landsbygda og oppdage nye ting. Jeg tenker at jeg sannsynligvis vil kjøre nordover mot Skottland og kjøre den berømte North Coast 500-ruta. En kamerat av meg gjorde det, og stoppet på flere whiskey-distellerier langs veien og fikk prøve godsakene. Får jeg problemer med bilen er det jo lett å finne verksted online i disse internett tider, så det er ikke så mye å bekymre seg for. Jeg planlegger å ikke planlegge så mye, og heller bare ende opp der veien går. Livet er jo mer spennende når man lar skjebnen ta et par valg for deg.

 

—————

Tilbake