Live life to the fullest


Menn altså!

22.04.2017 11:49

Le eller gråte over men's fascinasjon over biler? Har noen kompiser som styrer noe voldsomt med bilene sine. Handler deler, lakker og pusser, skrur og bytter... og videre. Det som forundrer meg er at de ikke ser hvor merkelig jeg synes det er. Hvorfor jeg syns det er merkelig? Jo, disse kompisene mine lurer fælt på hvordan jeg har penger til å reise og se til forskjellige steder. De skulle gjerne gjort det samme sier de. Har ikke annet svar enn "Eh...". De ser ikke at turene mine kan måles opp mot det de bruker på bil. 

Ta for eskempel denne kompisen som nå sjekker ut forskjellig opel styling. Han har funnet det han trenger til en god pris og er kjemepfornøyd. Den samme summen kan jeg reise på en weekendtur for. ;) prioriteringer er forskjellige og det er fint synes jeg. Skulle bare ønske de så at vi bruker penger alle, men til forskjellige ting! 

Hva prioriterer du? Ja, hvis du har muligheten til å prioritere. Ikke alle kan det, og må bruke all inntekt til hus og dagliglivet... kanskje er jeg priviligert som kan gjøre andre ting i tillegg? 

Relatert bilde

—————

Tilbake