Live life to the fullest


Konfirmasjonstid snart

04.04.2017 11:38

Like sikkert som at våren til slutt kommer er det også tid for konfirmasjoner. Dette året har jeg faktisk blitt bedt i en, og den skal jeg selvsagt være med på. Er tross alt min beste venninnes barn som skal "stå for presten", slik de sa i gamle dager. Normalt gir jeg en pengesum til konfirmanter, men ikke denne gangen. Dennejenta ønsker seg smått og stort til eget hjem. Akkurat nå er hun for ung til å flytte, men hun har begynt å samle det hun trenger. Allerede etter 10 klasse blir hun hybelboer. Fantastisk at hun allerede tenker over hva hun kan trenge. 

Er det noe jeg husker fra min start som hybelboer er det mangelen på kopper. Jeg hadde både kopper og glass, men ikke mange. Dermed var det alltid noe kronglete når det ramlet inn mer enn 3 venner på besøk. iittala har noen flotte og klassiske krus. Kan brukes år etter år uten at de blir umodrene, så jeg går for noen av dem. Denne merkevaren har utrolig mye bra, så her er det om å gjøre å hlde tungsa rett i munnen, slik at jeg ved en "glipp" ikke bestiller noe til meg selv også ;) 

Stilige ikke sant! 

 

—————

Tilbake