Live life to the fullest


Ikke ferdig med ferien

13.08.2017 14:17

Så sant jeg har muligheten, og det pleier jeg å ha, så sparer jeg litt av ferien til august eller september. Da er prisene på ferieturer lavere enn de er i fellesferien. Det er heller ikke så mange som har ferie da. Det gjør det mulig å oppleve den lokale kulturen på en annen måte og å besøke populære severdigheter uten å stå timesvis i kø. Her hjemme er det motsatt, fellesferien er stille, og det kan være greit å få gjort en del ting som er masete ellers. Jeg hadde en gjøreliste, og har fått unna nesten alt. Bare to punkter gjenstår, bestill verksted til bilen og slapp av i solen. Ok, det siste fikk jeg i grunnen gjort, de dagene det tross alt var sol, så vi endrer det til ett. Om et par uker drar jeg til London, skal se vokskabinettet og en teaterforestilling på globen. Og ellers være så åpen og spontan som jeg klarer.

—————

Tilbake