Live life to the fullest


Here we go again...

25.03.2017 12:28

Begynner du å bli like lei vinter som jeg er nå? Vinter i Norge kan være flott, men må den nødvendigvis vare så forferdelig lenge? I ren og skjær kjedsomelighet sitter jeg å leter etter noen reisemål som kan være mulig å dra til på kort varsel. Kanskje noe så enkelt som en weekend i Amsterdam kunne muntre meg litt opp mens jeg venter på sol og sommer. Er ikke bare vinter jeg er lei av, men bilgreier også!!!!! Tenk å kunne vært rik. Hatt egen sjåfør og en bil som man aldri trengte lete etter drivaksel, bremseklosser, motorolje eller annet rimelig bilstuff til. Må vell spille, OG vinne, på lotto for å realisere noe slikt... 

youtu.be/MIDOEsQL7lA

Mens vi sitter å drømmer om varmere vær, hva passer bedre enn en gammel klassiker. Sjekk "summertime" på linken ovenfor. Vet ikke helt hvorfor det bare kommer som linker og ikke vises som videoklipp... om noen vet setter jeg pris på litt hjelp. 

—————

Tilbake