Live life to the fullest


Forvirret.no

17.01.2017 14:05

Noen ganger tenker jeg at jeg burde ikke få lov å gjøre ting på egen hånd. Jeg har klart alt fra å rygge bilen inn i lyktestolper, selv om jeg visste den var bak meg. Har fylt diesel på bensinbil og nå siste.... har klart miste bensinlokket. Bensinlokk skal jo liksom ikke være mulig å miste.... Normalt er det jo en slik låsemekanisme. En plastikkdings... 

Jeg hadde gjort meg klar til å fylle bensin og åpnet bensinlokket. Det innerste vet du, som man skrur opp. Hadde parkert litt kronglete, så flyttet bilen og kjørte litt nærmere. Uten å tenke på at bensintanken var åpen. Gjorde meg ferdig smalt alt på plass, betalte og dro. Nå lurer du på hvordan jeg kunne unngå å merke at jeg ikke skrudde fast lokket igjen, ikke sant? Har ingen peiling, var tydeligvis i en egen verden. Så når det ikke hang å dinglet på den vante plassen sin tenkte jeg nok ikke over det. Så ja, forvirret.no. 

Bilderesultat for bensin og bil

—————

Tilbake