Live life to the fullest


Er det mulig?

29.12.2015 11:33

Er det mulig at jeg kan ha sånn uflaks med bilen?

Sitter for øyeblikket på et venterværelse midt i hovedstaden.

Bilen min begynte å hoppe og hakke da jeg kjørte tidligere. 

Jeg var nødt til å kjøre inn til siden og ringe etter hjelp. Må bare legge til at jeg er super takknemmlig for mobiltelefoner og internett. Jeg skrev bare inn "Bilservice Oslo" og fikk opp et helt hav av verksteder og serviceplasser for biler. Det vare for meg å velge og vrake ;-)

Så dere har jo sikkert skjønt at jeg plukket ut et, og de kom å hentet både bilen min og meg :-)

De sa at det ville ta noen timer. Så da imens jeg sitter her å venter benytter jeg anledningen til å si hei til dere :-)

Håper dere har en fin jul så langt å at dere ser frem imot et nytt år?!?

 

—————

Tilbake