Live life to the fullest


Biltrøbbel

11.11.2015 13:41

Det skjer jo alle, men det er jo like irriterende hver gang. Man er ute og kjører, og plutselig begynner bilen å hoste og brumme, og ti meter lenger ned i gata står den helt stille. Jeg prøvde å vri om nøkkelen noen ganger, men det var ikke noe håp. Den lagde noen merkelige lyder, og jeg skjønte at jeg bare måtte få den på verksted. Jeg kan ikke mye om biler, så det er vel best å overlate slikt til de som kan det. Heldigvis har Meca.no en flott funksjon de kaller finn bilverksted, der du enkelt kan finne ut hvor det nærmeste verkstedet er. Jeg hadde jo betalt medlemsavgiften min i NAF, så da var det bare å ta et par telefoner, og vips, så ble bilen min tauet på verksted. Jeg trenger heldigvis ikke bilen SÅ mye, og det går vel greit å ta bussen på jobb et par dager før den er tilbake i tjeneste.

—————

Tilbake